دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

آخرین مطالب
download new music
Download New Song
New Music
New Song
Download Music
دانلود آهنگ جدید ایرانی
دانلود موزیک های ایرانی
آهنگ دانلود جدید 1
آهنگ ایرانی جدید 2
اهنگ جدید 3
دانلود آهنگهای جدید ایرانی 4
آهنگهای جدید ایرانی 5
آهنگ جدید 6
موزیک و آهنگ 7
آهنگ و موزیک 8
آهنگهای پارسی 9
آهنگ های فارسی 10
آهنگهای فارسی 11
اهنگهای فارسی 12
دانلود آهنگهای پارسی 13
دانلود آهنگ های فارسی 14
دانلود آهنگهای فارسی 15
آهنگهای پارسی دانلود 16
آهنگ های فارسی دانلود 17
موزیک های پارسی 18
موزیکهای ایرانی 19
موزیک پارسی و ایرانی 20
دانلود موزیک فارسی 21
دانلود آهنگ و موزیک ایرانی 22
دانلود آهنگهای شاد 23
آهنگ شاد 24
دانلود آهنگ با لینک مستقیم 25
دانلود آهنگ با متن ترانه 26
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام من همونم

دانلود آهنگ من همونم با صدای همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

Download New Music Man Hamoonam

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی – من همونم

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی – من همونم


متن آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام من همونم:

با دوست داشتن تو دوست داشتنی تر میشه زمینم

تو باعث شدی که این زندگی رو زیبا ببینم

تا نفسم باهامه توی قلبم همرامه با خیالش آروم میگیرم

اون همه دنیامه تو آغوشش جامه دیگه دور از اون میمیرم

دیگه دور از اون میمیرم

من همونم که دیوونه میشه برات اون که داره نفس میکشه تو هوات

اون که دلش باهاته عاشق دنیاته پات نشسته تو دنیا تا دنیاس باهات

من همونم که دیوونه میشه برات اون که داره نفس میکشه تو هوات

اون که دلش باهاته عاشق دنیاته پات نشسته تو دنیا تا دنیاس باهات

♫♫♫

انگاری مهرت از قبل تو قلبم بود من نبودم که اسمت رو قلبم بود

من نذاشتم یه مو از سرت کم شه تو نذاشتی که حس کنم کمبود

انگاری مهرت از قبل تو قلبم بود من نبودم که اسمت رو قلبم بود

تو دلیلی واسه خنده های من قلب من واسه عشقم بهت کم بود

من همونم که دیوونه میشه برات اون که داره نفس میکشه تو هوات

اون که دلش باهاته عاشق دنیاته پات نشسته تو دنیا تا دنیاس باهات

من همونم که دیوونه میشه برات اون که داره نفس میکشه تو هوات

اون که دلش باهاته عاشق دنیاته پات نشسته تو دنیا تا دنیاس باهات


Alireza Talischi Man Hamoonam - Download Music Alireza Talischi - Download New Music Alireza Talischi - Download New Music Alireza Talischi Man Hamoonam - Download New Song Alireza Talischi - Lyric Alireza Talischi Man Hamoonam - Man Hamoonam Alireza Talischi mp3 - New Music - New Music Alireza Talischi - New Song - آهنگ جدید - آهنگ جدید علیرضا طلیسچی - آهنگ جدید من همونم - آهنگ جدید من همونم علیرضا طلیسچی - آهنگهای جدید علیرضا طلیسچی - دانلود آهنگ - دانلود آهنگ جدید Alireza Talischi - دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی - دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام من همونم - دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی - دانلود آهنگ من همونم - دانلود آهنگ من همونم از علیرضا طلیسچی - دانلود آهنگ من همونم علیرضا طلیسچی - دانلود علیرضا طلیسچی - دانلود موزیک - علیرضا طلیسچی جدید - علیرضا طلیسچی من همونم - متن آهنگ من همونم - متن آهنگهای علیرضا طلیسچی - متن ترانه علیرضا طلیسچی من همونم - متن ترانه من همونم - متن ترانه های علیرضا طلیسچی


دانلود آهنگ جدید
  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • vahid behnam

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی